Call nowBook now

אל תהיו האחרונים לגלות את הבגידה, תהיו ראשונים ! – 24/7

   -
054-9939795

חוקר פרטי

לא מבינים מה קורה עם בן/ת זוגך ? 

חושדים שיש להם רומן מהצד ?

בן/ת זוגך יוזם מריבה ואחכ' יוצא מהבית בטענה שצריך/ה להירגע ?

מאמרי תוכן

לשיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות השאירו פרטים או התקשרו 054-9939795

חוקר פרטי  במרכז, באשקלון ,ובכל הארץ בפריסה ארצית 054-9939795  לשירותכם במידי 24/7 תפיסת בוגדים ובוגדות כל הארץ

תחושות של בגידה מצד בעלך/אשתך לא נותנים לך מנוח ? מוצאים את עצמכם כל היום מתעסקים במחשבות שמשהו קורה ואינך יודע בדיוק מה ? , אתם יודעים ובטוחים אבל אין לכם את ההוכחה ? – הגעתם למקום הנכון שיכול לעזור לכם. 

מעקב צמוד-בילוש וחקירות פרטיות היינו משרד חקירות מורשה משרד המשפטים.

משרד מעקב צמוד ממוקם בתל אביב אך מספק שירותי מעקב וחקירות בכל הארץ וגם בחו"ל במקרה הצורך. 

הבלשים במשרדנו מקצועיים ומנוסים מאוד בתחום חשיפת בגידות ומעקבים לכל צורך ועניין, כל לקוח אצלנו מקבל יחס אישי וליווי לאורך החקירה הרגישה עם דגש לדיסקרטיות מוחלטת אשר היא נר לרגלנו ואנו מקפידים בכך .

לצוות הבלשים שלנו יש את הציוד והטכנולוגי המעודכן והטוב בעולם בתחום החקירות והבילוש ומשמש אותנו לאיסוף הוכחות איכותיות עבור הלקוחות שלנו ואשר יוכלו כמובן לשמש במקרה הצורך את הלקוח בבית המשפט, השירות שלנו כמעט מיידי מרגע ההחלטה שלכם ואנו משתדלים להיות מאוד גמישים עם לקוחותינו ובאים לקראתם.

ברוב המקרים תיק לגילוי בגידה אנו נמצא את ההוכחות בין יום לשלושה ימים, אך אם רוצים לבסס ולהביא הוכחות שיתאימו לבית המשפט אז צריך לבצע עוד מס ימים,  אנו מבצעים את החקירה והמעקב בשעות רלוונטיות ובתאום עם הלקוח/ה ומצמצמים את זמני המעקב שאינם רלוונטיים. לכל מעקב נצא 2 עוקבים אחד ברכב ואחד באופנוע או רכב נוסף, תלוי באיזה אזורים ושעות פעילות ומה הצרכים שלנו להצלחת התיק עבור הלקוח .

כבר הגעתם אלי , צרו איתי קשר ותקבלו יעוץ חינם דיסקרטי וללא התחייבות , לאחר השיחה תוכלו להחליט מה אתם רוצים לעשות בהמשך.

המחירים שלנו הוגנים מאוד וללא תחרות ואותם תוכלו למצוא לחץ כאן או הכי טוב בשיחה טלפונית ישירות אלי ללא מחויבות לפגישה.

 

 גם בתחום העסקי נוכל לסייע לכם .

דמיין לעצמך את הסיטואציה הבאה: יש לך עסק יחד עם שותף ולאחרונה אתה חש כי השותף שלך מסתורי מתמיד וכי הכנסות העסק מעטות יותר, למרות שתפוקת מכירת העסק, זהה לחלוטין לתפוקתו הרגילה. מיד וודאי מתעורר בך חשד שהשותף שלך  גונב מהעסק באופן כלשהו לכיסו האישי, בכדי לאמת את החשש הזה, כדאי מאוד שתפנה לחוקר פרטי מנוסה ומקצועי, אשר יוכל לסייע לך לאמת את חשדותיך בכדי שתוכל להתעמת לאחר מכן, עם השותף שלך ולהחליט מה לעשות בסיטואציה זו.

עבודתו של חוקר פרטי

חוקר פרטי הינו אדם אשר תפקידו הוא לבצע מעקבים וחקירות שונות, אחר אדם, אשר אתה חושד בו מכל סיבה שהיא. החוקר יעקוב אחר האדם ויביא לך בסופו של התהליך את ההוכחות הנדרשות לך, במידה וישנן כאלו. הוכחות מחוקר פרטי יכולות להוות הוכחה או ראיה במשפטים שונים, עילה לתביעות ועוד. אין ספק שכל אדם כיום מסוגל להסתיר על עצמו לא מעט דברים, אשר הוא לא מעוניין שידעו עליו או על עברו. במידה והאדם הזה קשור באופן כלשהו לחייך ואתה חושש שישנם דברים אשר הוא מסתיר וביכולתם לפגוע בך באופן כזה או אחר, רק על ידי חוקר פרטי תוכל לגלות את כל האמת על אותו האדם. החוקר הפרטי ישמור על דיסקרטיות, יעקוב בצורה סמויה אחר האדם נתון למעקב, יוריד פרופיל עד כמה שניתן בכדי לא לעורר חשד ובסופו של דבר, ישיג את מה שצריך להשיג עבורך.

חוקר פרטי במרכז /באשקלון

אם אתה זקוק לחוקר פרטי באשקלון בכדי לבדוק אם השותף שלך גונב מהעסק או בכדי לגלות פרטים אמתיים על כל אדם אשר חשוב לך לדעת עליו את האמת, תוכל לבחור את במעקב צמוד- בילוש, מעקבים וחקירות. החברה תספק לך את החוקר הפרטי הטוב ביותר באשקלון, עבור כל סוג של חקירה. החוקר יבצע את עבודתו באופן מקצועי ואיכותי ויענה על צרכיך בצורה הטובה ביותר.

בחר בחוקר פרטי באשקלון או במרכז או בכל מקום אחר מצוות החוקרים של חברת "במעקב צמוד" ותוכל להשיג את כל הפרטים בהם אתם מעוניין, על כל אדם באשר הוא.

 

קידום אתרים אורגני קידום אתרים אורגני | WEBS קידום אתרים
Call
Mail